طراحی دفاتر با صفحه نمایش شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای بهترین پارتیشن برای دفتر کار

سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

طراحی دفاتر با صفحه نمایش شیشه ای

۷۹ بازديد

طراحی دفاتر با صفحه نمایش شیشه ای

ما پارتیشن های اداری شیشه ای و فضای باز را خیلی دوست داریم ، شما هم اینطور نیستید؟ جداسازی دفاتر با کریستال قادر به ایجاد فضاهای مستقل به طور موثر و توزیع بهتر کنتورها است. برای این کار ابتدا باید از طراحی مطب خوبی با چیدمان صحیح برخوردار باشید.

 

و این است که این نوع عناصر بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و با جداسازی با کریستال ها ، یک جداسازی فیزیکی تولید می شود ، زیبایی شناسی بصری بسیار بهبود می یابد ، هیچ مانع بصری وجود ندارد و این در فضاهای کوچک بسیار مفید است.

 

راهرویی با پارتیشن شیشه ای در ادارات

از طریق آنها می توانید ببینید ، اما صدا جدا است ، بنابراین آنها همچنین حریم خصوصی مکالمات تلفنی یا جلسات را فراهم می کنند.

 

آنها به ما کمک می کنند تا از نور استفاده کنیم ، بنابراین اگر فضا از درخشندگی کمی برخوردار باشد ، تفاوت را مشاهده خواهید کرد. آنها به خوبی در هر سبک اداری ، ساختار مینیمالیستی ادغام می شوند.

 

از پارتیشن های اداری شیشه ای چه در شخص و چه در حرفه در بسیاری موارد قابل استفاده است. اگر قصد دارید دفتر خود را طراحی و بسازید ، بهتر است با طراحان داخلی تماس بگیرید ، که به شما در مورد نحوه توزیع آن صحیحاً مشاوره می دهند.

 

امروز قصد داریم روی طراحی زمینه حرفه ای تمرکز کنیم. بسیاری از شما در ادارات کار می کنید و این ممکن است مورد توجه شما قرار گیرد ...

چه موقع و در کجا می توانیم از پارتیشن های اداری شیشه ای استفاده کنیم؟

دفاتر: این یک روش خوب برای شکستن ایده و عرف سنتی است که حوزه مدیریت باید کاملاً از بقیه جدا باشد.

 

پارتیشن شیشه ای مات

اتاق های اجتماعات: این یکی از مزایای پارتیشن ها است: اجازه می دهد انزوای صوتی داشته باشید اما از نظر بصری اجازه نمی دهد. بنابراین اگر با یک موضوع محرمانه سر و کار دارید ، بقیه کارمندان نمی دانند در مورد چه چیزی بحث می شود.

 

میز جلسه با صفحه نمایش

شرکت ها یا مناطق همکاری: بسیار معمول است که شرکت هایی که این نوع مناطق را در خود جای می دهند به طور مکرر از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کنند ، زیرا ایده شفافیت و مدرنیته به این ترتیب گسترش می یابد.

 

طراحی پارتیشن که دفاتر را از هم جدا می کند

ویندوز: در حال عادی شدن است زیرا به نور طبیعی اجازه می دهد تا مقدار بیشتری به دفتر برسد ، در نتیجه دید بیشتری به کارمندان می دهد.

 

راهروها یا گذرگاه ها: در دفاتری که فضاهای باز علامت شناسایی آن است بسیار معمول است.

 

پارتیشن شیشه ای با گیاهان سبز

مزایای استفاده از صفحه نمایش در طراحی دفتر کار شما

نور بیشتر

فواید نور طبیعی (همیشه با مصنوعی تقویت می شود) بی شمار است. بهبود دید ، خلق و خو ، کاهش سردرد ...

شفافیت بیشتر

پارتیشن های اداری به سادگی با عبور از نور باعث شفافیت بیشتر شرکت می شوند. اما همچنین بر درک کارمندان و مشتریان از شرکت تأثیر می گذارد: فلسفه و فرهنگ سازمانی آن.

مدرنیته

به همین دلیل یک روش خوب برای حفظ و نگهداری فضاهای باز اما اجازه کارکنان به صورت خصوصی ، به صورت گروهی یا جداگانه ، با استفاده از پارتیشن های شیشه ای است.

جادار بودن

ارتباط زیادی با عوامل دید و شفافیت دارد. دفتری که به جای دیوارها از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کند ، فضای وسیع را به اتاق می بخشد

قوی و بادوام

نوآوری در مواد مورد استفاده برای ساخت این نوع از پارتیشن های شیشه ای به طور فزاینده ای پیشرفته است و به همین دلیل بسیار مقاوم هستند.

نیازی به کار نیست

شاید این مزیتی باشد که شما را سرانجام متقاعد کرد.

پارتیشن های متحرک کنار میز جلسه

معایب طراحی دفتر با صفحات شیشه ای

به طور معمول این نوع مواد بسیار کثیف هستند بنابراین باید وقت بیشتری را برای تمیز کردن این فضاها صرف کنید.

 

پارتیشن شیشه ای با دیوار چوبی

در آخر ، باید توضیح دهیم که استفاده از پارتیشن برای طراحی دفاتر شما همیشه معتبر نیست: به عنوان مثال در توالت یا سرویس ها یا انبارها ، هرگز نباید استفاده شود. آنها فضاهایی هستند که نیاز به حریم خصوصی دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.