پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس

پارتیشن اداری شیشه ای بهترین پارتیشن برای دفتر کار

شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس

۷۸ بازديد

پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای تک جداره انواع مختلفی را در طراحی ایجاد می کند که امکان سازماندهی فضای یک شرکت را با یکپارچه سازی ظریف محدودیت های هر ایستگاه کاری سازنده آن فراهم می کند.

بروشور پارتیشن های اداری را با کلیک روی اینجا بارگیری کنید

کار می کند تا ترکیبات مختلفی از مواد و مجموعه ها را به شما ارائه دهد که به شما امکان می دهد موضوعات را هر طور که می خواهید رد کنید.

پارتیشن شیشه ای فریم لس یک پارتیشن شیشه ای و بدون قاب میانی است.

ایده آل برای طراحی متفاوت تبدیل شده به سمت خطوط تمیز و یک ساختار مینیمالیستی.

اطلاعات فنی پارتیشن اداری فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس از 1 یا 2 جداره شیشه ای تشکیل شده است ، بنابراین کیفیت صوتی پارتیشن را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد.

برای درمان صوتی بهتر ، استفاده از شیشه با ضخامت های مختلف در هر طرف پارتیشن ، به عنوان مثال لعاب 6 میلی متر + لعاب 8 میلی متر ، ترجیح داده می شود.

در این پیکربندی ، لعاب باید از شیشه "معتدل" ساخته شود.

شیشه "معتدل" شیشه ای است که طی فرآیند عبور از اجاق در چند صد درجه در طول تولید و پس از آن خنک سازی سریع (خنک شدن) با استفاده از جت های هوا یا غوطه ور شدن آن در حمام ، درمان می شود. (به عنوان مثال سیلیکون) در دمای پایین . بنابراین شیشه معتدل 2 تا 5 برابر قوی تر از شیشه معمولی است.

اگر شکسته شود ، به بسیاری از قطعات کوچک خرد می شود ، قطعات تیز یا کمی وجود دارد.

حداکثر ارتفاع پارتیشن نباید بیش از 2750 میلی متر با لعاب 10 میلی متر سخت و 3050 میلی متر با لعاب 12 میلی متر باشد

شیشه را فقط می توان با چسب مخصوص اتصالات نامرئی مونتاژ کرد.

ضخامت کلی پارتیشن ها: 78 میلی متر

شیشه - یک عنصر ساختار ، در حالی که شفافیت.

شفافیت کامل از نظر شکل ، پارتیشن متحرک شیشه ای RG در پس زمینه تا می شود و معماری فضا را هماهنگ می کند. پارتیشن یک و دو جداره توسط پروفیل های افقی در سطح سقف و کف و توسط صفحات لعاب کاملاً بوسیله واشرهایی که درون شیشه تثبیت می شوند ، تشکیل می شود. این سیستم مدولار از پارتیشن متحرک شیشه ای RG باعث انعطاف پذیری و برگشت پذیری می شود.

 

این سیستم دیواری در ضخامت های مختلف شیشه (10 ، 12 ، 16 میلی متر) موجود است ، عایق صدا تا Rw-38dB می رسد. درب ها (نوسان یا کشویی) در تنوع بسیاری وجود دارند: آنها قاب ندارند و توسط صفحات شیشه ای حمل می شوند. انحرافات تحمل ابعاد و بی نظمی قاب در سطح پروفیل جذب می شود. ارتفاع سقف تا 4 متر امکان پذیر است.

 

RG Loft تفسیری معاصر از پنجره قاب فولادی است که از محبوبیت فزاینده ای برخوردار است. پروفیل های آلومینیوم چسبانده شده در هر دو طرف پارتیشن لعاب یافته آن را به تعداد زیادی کاشی تقسیم می کنند و به فضاها جلوه ای برجسته و صنعتی می بخشند ، در حالی که عملکرد صوتی بدون تغییر است. تنظیمات زیادی امکان پذیر است.

 

یک سیستم مدولار هوشمند برای نصب پارتیشن های گردشی و پارتیشن های عرضی با شیشه های دو جداره.

محدوده R-Platform یک سیستم پارتیشن دو جداره است که به شما امکان می دهد فضای خلاقانه را سازماندهی کنید. این از نظر طراحی ، انعطاف پذیری ، فناوری ، کارایی صوتی و تجهیزات مقاوم سازی معیار جدیدی است.

پوشش پارتیشن R-Platform در هر دو طرف می تواند متفاوت باشد (ملامین ، کابینت ، شیشه یا با عایق صدا). محدوده R-Platform به شما امکان می دهد طیف وسیعی از عناصر ذخیره سازی را برای سازماندهی بهتر کار خود (اتصال افقی برای بارهای سنگین) ادغام کنید. ارتفاع اتصالات عمودی دقیقاً متناسب با ارتفاع مورد نظر است ، انحرافات ابعادی (+/- 25 میلی متر) و همچنین حرکات دال (تا 10 میلی متر) را جذب می کند. پانل های متحرک انعطاف پذیری زیادی را ایجاد می کنند: پارتیشن های اداری را می توان به سرعت جابجا کرد. سه نوع عایق صدا موجود است (حداکثر Rw = 48dB).

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.