چرا پارتیشن های اداری را در دفاتر خود نصب کنید؟

پارتیشن اداری شیشه ای بهترین پارتیشن برای دفتر کار

شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

چرا پارتیشن های اداری را در دفاتر خود نصب کنید؟

۷۹ بازديد

چرا پارتیشن های اداری را در دفاتر خود نصب کنید؟

نیازهای خود را تغییر دهید ، تعداد کارمندان خود را افزایش دهید یا می خواهید روح تازه ای به دفاتر خود ببخشید؟ نصب پارتیشن های متحرک راه حلی برای انتظارات جدید شماست. مفهوم AG ، تمام مزایای پارتیشن های قابل جابجایی را توضیح می دهد.

 

یک فضای جدید آسان ، قابل دسترسی و انعطاف پذیر

استفاده اصلی از پارتیشن های متحرک ، بهره برداری از فضای زیاد با ایجاد اتاق های جداگانه است. هدف این است که فضای خود را با کاربردی تر ، راحت تر و مطابق با خواسته های خود بهینه کنید. طرح شما باید مترادف با رفاه شرکت و کارمندان شما باشد.

بنابراین می توانید به هر اتاق فایده خود را بدهید: فضای کاری صمیمی تر ، اتاق جلسات دوستانه ، اتاق استراحت دنج یا حتی فضای باز بهینه.

در مقایسه با دیوارهای پارتیشن آجری یا تخته گچ ، پارتیشن قابل جابجایی به شما امکان می دهد فضای خود را با کمترین هزینه و بالاتر از همه با یک سایت سریع بدون گرد و غبار سازماندهی کنید ، و نیازی به رنگ آمیزی مجدد یا اتصال به کف نیست. با تمرکز بر روی این نوع جدایی ، در دراز مدت امکانات انعطاف پذیر بسیاری در دسترس شما قرار دارد.

طیف وسیعی از پارتیشن ها که با محیط شما سازگار است

پارتیشن قابل جابجایی مجدداً ابداع شده است تا تمام راه حل های ممکن را که انتظارات شما را برآورده می کند ، چه از نظر زیبایی و چه از نظر عملکرد ارائه دهد:

  • برای ظاهری شیک ، پارتیشن های شیشه ای را به طور کامل یا در بخشی از پارتیشن انتخاب کنید. هرچقدر که ممکن است متناقض باشد ، پارتیشن می تواند بردار ارتباطی باشد و به عنوان مثال مبادلات بین سرنشینان دو دفتر جداگانه را تقویت کند. مزیت دیگر ، پارتیشن شیشه ای به عبور نور طبیعی کمک می کند و به فضای شما نور می بخشد.
  • برای بهینه سازی صدا ، پارتیشن های صوتی را به عنوان یک راه حل موثر برای به حداکثر رساندن آرامش در محیط کار انتخاب کنید. ما پارتیشن های خود را به شیشه های محدوده "سکوت" از Saint-Gobain مجهز می کنیم.
  • برای حداکثر عایق بندی حرارتی ، از پارتیشن های چوبی استفاده کنید. چوب از مواد طبیعی و گرم ، دمایی را که می خواهید به اتاق خود بدهید ، به شما ارائه می دهد و خصوصیات معاصر را به مکان شما می بخشد.

با یک شریک متخصص در زمینه های کاری تماس بگیرید

برای کاهش خطر از دست دادن فضا در محل کار خود و افزایش فضای کاری کارمندان ، تماس با یک متخصص در این زمینه ایمن تر است. همکاری با تضمین داشتن 100٪ خدمات سفارشی ، سریع و انعطاف پذیر است ، به ویژه به لطف وجود تجهیزات زیاد.

تیم ما که به طیف متنوعی غنی است ، به لطف پارتیشن های فریم لس ، لعاب ، جامد یا حتی کارگاه شخصی سازی فضای کاری شما را به شما امکان می دهد.

پارتیشن بندی

پارتیشن متحرک عنصری است که برای ایجاد فضاهای کاری توصیه می شود. پس از مطالعه طرح کلی که باید انجام شود و همچنین پیش بینی پیشرفت شما در همین مکان ، می توانیم دامنه های مختلفی از پارتیشن ها را به شما ارائه دهیم.

پارتیشن متحرک ، لعاب ، جامد ، دارای درجه حرارت یا حتی لبه به لبه ، این امکانات بی پایان هستند ، و انتخاب به اهداف هر فضا بستگی خواهد داشت.

مزایای پارتیشن های قابل جابجایی در طراحی فضاهای کاری

چیدمان فضاهای کاری نباید ساده گرفته شود. این شامل ایجاد محیطی مناسب برای خلاقیت است. برای این پروژه ، شما باید بتوانید برای ارتقا. تمرکز به همه افراد حریم خصوصی ارائه دهید. اینجاست که پارتیشن های متحرک وارد می شوند.

 

فضاهای حرفه ای بی نهایت انعطاف پذیر

ایجاد یک فضای پویا که در آن کارکنان احساس رضایت می کنند مهم است. از این پس ، این به لطف پارتیشن های قابل جابجایی امکان پذیر است. این لوازم جانبی که استحکام و کاربردی را با هم ترکیب می کنند ، امکان اختراع و سازماندهی دفاتر را امکان پذیر می کند. این مدولار بودن به نیاز به ایجاد فضاهای مختلف با توجه به موارد استفاده پاسخ می دهد. اتاق های اجتماعات ، سالن غذاخوری ، سالن پذیرایی یا محل استراحت ، به همان تعداد فضایی که می توانید در محل کار اختراع کنید.

این پارتیشن های خاص در انواع مختلف موجود است. این اجازه می دهد تا آنها را با سبک دکوراسیون مکان سازگار کنید.

از پارتیشن های کشویی گرفته تا پارتیشن های متحرک ، البته مدل های قابل تنظیم یا مفصل گردنده را ذکر نمی کنم ، اما برای هر نوع سلیقه و بودجه ای وجود دارد.

در عین حال عملی ، محکم و محکم

عملی بودن پارتیشن های موبایل به امکان قرار دادن آنها در هر مکان بستگی دارد. این پارتیشن ها بر اساس یک اصل ساده ساخته شده اند. آنها با کش های قابل تنظیم متصل می شوند که از سقف یا کف فشار می آورند تا در جای خود قرار بگیرند. این استقلال از قاب باعث می شود که استفاده از آنها در خانه ها یا دفاتر عملی شود. استفاده از پارتیشن های این نوع باعث می شود تا مجبور نباشید از قسمت کار برای ایجاد پارتیشن عبور کنید.

هم اکنون تولیدکنندگان پارتیشن هایی با مقاومت مکانیکی مناسب ارائه می دهند. این مدل ها نسبت سختی / مقاومت خوبی را نشان می دهند. این مورد در مورد پارتیشن های نوع HPL وجود دارد که از مقاومت کامل در برابر آب و مواد شیمیایی تمیز کننده بهره مند می شوند. این مدل ها همچنین در برابر سایش ، ضربه و بخار مقاوم هستند. پارتیشن های استیل متحرک به دلیل استحکام خود برای محیط های صنعتی مناسب هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.